BUSHMAN - AKCE „NENÍ TRIKO JAKO TRIKO“

19. 07. 2012, autor: prochlapa.cz
„Děkujeme Vám, že při nákupu oblečení používáte kromě očí i hlavu!“ Začátkem letošního roku výrobce značkového oblečení pro cestování a volný čas BUSHMAN zčeřil stojaté vody českého marketingu.
BUSHMAN - AKCE „NENÍ TRIKO JAKO TRIKO“

Do protikladu s nesmyslnými slevovými akcemi postavil do role hlavního motivu, a zároveň i ústředního hrdiny své prodejní a komunikační kampaně, obyčejný hadr na podlahu. Věc na místní poměry nebývale odvážná a nepřehlédnutelná. Nejen zákazníci, ale i odborná veřejnost, se tak ovšem začali zamýšlet a diskutovat o tom, co ve slevových akcích za vynaložené peníze získávají. „Není triko jako triko“ aneb není nad vlastní zkušenost! Situace na trhu, který je kromě respektovaných značek přesycen nepřehlednou řadou podivných „pseudoznaček“, napodobenin a zjevných plagiátů, svádí zákazníky k nesprávným zjednodušením. Z toho vyplývají prohlášení typu „triko jako triko!“ BUSHMAN se rozhodl tuto zkratku uvést na pravou míru a představuje velkou letní kampaň, jejíž hlavním mottem je slogan - „NENÍ TRIKO JAKO TRIKO!“. Protože ono opravdu není triko jako triko, není bavlna jako bavlna a není značka jako značka! Některé triko je originálem po stránce designu, materiálu i zpracování a některé může být i obyčejným a bezcenným hadrem.

Mnozí výrobci se snaží všemi dostupnými reklamními triky a manipulacemi vytvořit dojem kvality, prestiže a originality. BUSHMAN se rozhodl vsadit na zdravý rozum a úsudek svých zákazníků. Důkazem toho je, že personál obchodů BUSHMAN je v rámci nové kampaně připraven nejen zodpovědět dotazy zákazníků týkající se kvality, zpracování a použitých materiálů. Ale co víc, vše názorně na příkladech demonstrovat. Zákazník se tak může dozvědět podrobné informace o kvalitě použitého materiálu, detailech zpracování a výjimečných technologiích modelů BUSHMAN. Na vlastní oči také může vyzkoušet a porovnat vzorky bavlny i klíčové kvalitativní prvky, které jsou charakteristické pro kvalitní značkový produkt.

Věříme, že naši zákazníci odejdou z prodejen spokojeni nejen s vlastním výběrem a nákupem, ale i s ponaučením jak rozeznat kvalitní oblečení od obyčejných „hadrů“.

„V oblečení se spokojte pouze s tím nejlepším!“

BUSHMAN své modely designuje, vyrábí a prezentuje s maximálním zaměřením na kvalitu a pohodlí. Využívá 100% bavlnu s vyšší gramáží, vysoce kvalitní YKK zipy, až trojité prošití v namáhaných partiích modelů, vypodložené, zapošité švy, a to i na rubové straně a mnoho dalších prvků. To vše jsou přednosti a zároveň rozdíly, které u levnějšího oblečení nenajdete.

„Vedle kvalitního a spolehlivého oblečení nabízíme zákazníkovi také profesionální a názorný servis při jeho nákupu. Zákazníka vnímáme jako partnera, proto děláme vše pro to, aby se v našich obchodech cítil příjemně a kromě nákupu odcházel s přesvědčením, že značka nyní i v budoucnu ocení jeho zájem a věrnost nabídkou kvalitního oblečení. Vstřícnou a otevřenou komunikací, spojenou s názorným předvedením, chceme docílit toho, aby i český zákazník vyžadoval kvalitu a nebyl snadno manipulován k nákupu zlevněného braku.“ říká Michal Navrátil, marketingový ředitel značky BUSHMAN.

BUSHMAN zve všechny své zákazníky a příznivce k návštěvě svých obchodů, kde můžete právě nyní, kromě nákupu kvalitního oblečení za výhodné ceny, získat zcela zdarma neocenitelné informace o tom, jak se ze „snadné kafky k oškubání“ stát informovaným a spokojeným zákazníkem

VYBÍRÁME
10 věcí, za které se chlap nemusí stydět

10 věcí, za které se chlap nemusí stydět

24. 02. 2012, autor: Dalibor Žák

V současné době získal pojem "muž" poněkud jiný a mnohdy velmi přiteplený frikulínský rozměr. Moc dbá o svůj zevnějšek a vůbec; nechová se jako chlap.

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU
Přidat komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
VLOŽIT KOMENTÁŘ



Nejste přihlášen/a, proto opište text, který vidíte na obrázku níže.
. captcha
CELEBRITY
Celebrity: Nabízím práci automechanika, nástup ihned!

Nabízím práci automechanika, nástup ihned!

Jak je složité najít dobrého řemeslníka? Ehm, velmi... Je...

Celebrity: Land Rover postavil kuchyni pro Jamieho Olivera. V autě.

Land Rover postavil kuchyni pro Jamieho Olivera. V autě.

Mobilní kuchyně, to už tady bylo, není to žádná novinka, ...

Celebrity: Moderátorka Jana Knížková vysílala z bazénku, ukázala při tom svůdné křivky

Moderátorka Jana Knížková vysílala z bazénku, ukázala při tom svůdné křivky

Rádio je obvykle záležitostí pouze zvukovou, vizuální asp...

DALŠÍ CELEBRITY
REDAKČNÍ TIP
POSLOUCHEJ RÁDIA ONLINE!
PŘIDEJTE SE K NÁM

Staňte se našimi fanoušky

NEJNOVĚJŠÍ VIDEA
Zobrazit video
Jak zvířata jí své jídlo

Jak zvířata jí své jídlo

Nahlédněte do říše zvířat tak, jak se...

Zobrazit video
Video: A další kompilace ruských bouraček

Video: A další kompilace ruských bouraček

Tohle už je pomalu seriál na pokračov...

Zobrazit video
Video: Ilegální drifty ve městě

Video: Ilegální drifty ve městě

Tihle týpci se s tím nemažou a vodí a...

Autoweb

<figure>https://www.autoweb.cz/wp-content/uploads/2018/06/titulka_supersporty_do_terenu-640...

Urbanstore

Pořiď si stylové značkové oblečení, boty nebo doplňky se slevou až 80%. Více na UrbanStore.cz.

Delideli

Darujte nádhernou kytici, luxusní čokoládu, kvalitní víno, koš plný delikates či lahodný dort.

Cestuj

Vyberte si z tisíců dovolených v oblíbeném Řecku se slevou až 20%. Volejte zdarma 800 11 11 33.